Saturday, March 7, 2009

Good Morning Dayah



hehe...

bgun pg nie rase hapy je..lapang je rase..xtau nape...mgkin sbb da bes test QM smalam kot..wlaupun xconfident ngan jawapan 2, tp malas nk pk byk da..harap2 btol..tawakal jer..huhu..

pagi ni dak umah sume bz siap nak g ppkp, tgl aku sorang je..aku da de ppkp mgu lpas..huhu..klau x aku leh join dorang skali arini...

mgu nie aku xlik umah...cian jugak ble ayh aku kol tye nk bli tket dari ganu..mgkin ayah aku ingat aku jadi blik..huhu..xpun ayah aku rindu aku kot..hehe..xpela...nty cti study insyaALLAH aku blik..aku pun da lame xtgk muke mak ayah aku..yg aku rindu jgk, adik aku yg bongsu, rindu nak nyakat die..hehe..msti mikin gmuk die 2...bes sume zat aku mek kat die..2 yang aku jadi keding gni kot..heheh

7 comments:

JIMMY HEBAT said...

peh ni btol2 hepi nmpk...
ahahahahaha...
bgs2 idop kene slalu hepi2 sis...
wa pon makin hepi x tentu pasal skang ni...
hahahaha...

bellarinna19 said...

hehehe..betol la tu dayah..lapang otak ni..tdo pn leh cukup dh..rehat byk2..sbb nk kerak tenaga tok following weeks lak..

good lick

yuhanis said...

wah,...hepi sgoh ye...hee..igtkn hepi cuz ktorg xde kt rmh...hee

merpatibiru said...

dayah ne ko curil bear2 besar 2??!!

Nurul Hidayah said...

hehe...rompak org pye..hehe

m1ndfr34k said...

bear ke katak tuwh :P

Nurul Hidayah said...

huhu...sampai ati cakap katak..
the giant aiskem 2...=)
nyum nyum...hehe