Monday, November 16, 2009

surprise birthday celebration by gadis taman bachang

Alhamdulilah...
sume paper da lepas...
final exam untuk sem nie da bes..
doa n tawakal harap sumenye ok..aminn..

malam tadi aku kluar dengan housemate ku..
makan n karaoke...
yang tak sangke...
dorang wat surprise..
celebrate birthday aku..huhu
sangat terharu...
selalunye birthday aku time da cti..
tp ni dorang wat in advance...
Ya Allah...memang xsangke...
mekaseh sahabat2 ku skalian...
mekase for the cake n adiah dari korang..huhu
aku sayang korang sume..=)

passni kte da xleh macam ni da..
sume housemate ku da g praktikal..
aku je kot yg xde praktikal..sedehnye..
xpela...nty korg rajin2la datang melake..
ade mase datang ganu jgk..hehe
skali lagi..mekaseh kawan2....=)
aku xkan lupe surprise yg korang wat nie...
sampai ble-ble...=)

*memori gadis taman bachang..

1 comment:

yuhanis said...

hee.....dayah....
aku pn hepi jgk bile dpt clbr8 bday ko....mmg dh lme aku nk clbr8 tp fhm2 jela....ko nye bday plak tme cuti sem kn....
hee...kli ni aku nekad nk clbr8 jgk...yela...pasni ntah dpt ke x kn....
aku rndu sgt dgn hzemates kite...rndu sgt2....huhuuhu