Monday, October 3, 2011

Buatmu Teman

Salam....
Da lame sangat xmenulis & xbecerite pape kt sini..
& hari ni....aku rase nak menulis..
rase nak becerite...

Hari ni...
Aku rase kagum..
betapa benar janji tuhan...
ape kite wat orang, pasti kte akan kne balik kan...
same jugak pe org wat kite, pasti akan tekene balik..
Subhanallah......

Hari ni...
menitis air mataku...
tapi aku sendiri xpasti..
airmata gembire ke sedeh ni...

Pape pun, ak patut tumpang gembira..
melihatkan kebahagiaan seorang teman...
Seorang teman yang berhak mrase kebahagiaan...
sbb aku pernah hadiahkan sebuah kelukaan...
satu kesilapan terbesar yang pernah aku lakukan..
menyakiti insan yang sepatutnye di hargai..

buatmu teman..
dari kejauhan...
ku doakan kebahagiaan mu...
Moge tiada lagi yang menghadiahkan kelukaan itu..
Insyaallah...

No comments: