Sunday, January 22, 2012

Genap 2 tahun...

Salam..

Arini....22/01/2012...
Genap sudah...
2 tahun mak pergi tinggalkan kami semua...

Masih segar dalam ingatan...
Setiap detik ngan arwah...
Wajah arwah...
sumenye akn aka bawe bersama ku hingga ke hujung nafasku...

Moge aku boleh jadi setabah mak...
sekuat mak....
Insyaallah....

Arini jugak....
Birthday Awie...
adik bongsu aku..
aku yakin die akan ingat tarikh ni sampai bila-bila...
due peristiwe penting dalam idup die...
Walau mase tu die baru 8 tahun...
terlalu mude untuk time sume tu....

Tapi Allah lebih mengetahui semuanye...
Aku yakin...
setiap yang die takdirkan berlaku..
ade hikmahnye..
walau aku nampak..
walau aku tak nampak..
ape hikmahnye...

Buat mak...
Moge mak tenang di sane...
Moge Allah menyayangi mak...
sebagaimana mak sygkan angah....

Al-Fatihah...

Buat kawan-kawan...
hargailah setiap yang hadir dalam hidup kite.....

No comments: