Sunday, July 3, 2011

Aku "Sampah" ke?huhu

Salam cik blog....

Kali ni sy da tekene lg cik blog...
die sakiti sy lg cik blog...
Align Center
hancur hati aku...
sume yang kua dari mulut die tu tipu..
die xakan pernah benti sakitkan aku...
aku telalu naif untuk sume tu...
sampai kepale aku pun kene pijak...

Da sampai masenye...
aku undur diri..
untuk kbaikan sume...

Diri ni da trase terlalu hine...
apakah aku ni?
mungkin semate "sampah" di mate die..
"Sampah" takkan pernah dapat tempat yang bek kan...
macam mane skalipun..
"Sampah" akan ke tong sampah jugak...

time kasih untuk sume penipuan...
pada "sampah" yang naif ni...

Aku da penat...
Cukupla sumenye...

2 comments:

Elih Japahar said...

sapa cakap awak 'sampah'?..erm..ada gambar ke, tak boleh nampak lah..

Nurul Hidayah said...

Trase diri ni macam sampah...telalu naif...