Monday, July 4, 2011

Aku nak happy..


Salam....
arini pagi-pagi lagi da bukak blog..
mungkin nak ringankan beban...

Skali lagi, aku di uji...
Aku terima sume ujian yang Dia da tetapkan untuk aku..

Sapela yang suke pade dugaan kan..
Klau tanye sume org pun xnak..
Tp lagi kte xnak, selagi tula die akan datang..
Datang tak berjemput...

Aku xtolak dugaan yang Dia bg..
cume kekadang diri ni da telalu lemah..
Telalu lemah untuk tempuh bermacam dugaan..
Sungguh, rase sgt xkuat untuk sume ni...
Untuk mase yg tedekat ni blog ni akan teisi ngan ayat-ayat keluhan...
mungkin 2 care nak ringan kan beban,
kite xbek ngeluh kan..
tp 2la aku tgh buat..

Hmmm........
Aku nak bahagie..
Macam orang len..
aku nak senyum..
Ngan senyuman yang paling ikhlas..
Senyuman yang xde berbau pahit..
Aku nak gelak..
Gelak yang bermaksud aku happy..
Bkn gelak sekadar amek hati...






No comments: