Tuesday, July 14, 2009

Tom Yam.....

salam....
aku da bes klas da..
ni time mengadap plak....

td, pg2 lg mak da tpun...
dalam kul 8 camtu..
mak tye sihat tak...
mak ckp die dengar virus H1N1 sa sampai kat melaka..
da sampai kat btempat aku belajar..
tempat anak die belajar...
die pesan suh jge diri bek2...
aku ngan die jauh..
die xdapat nak tengokkan aku...

aku jadi terharu...
wlaupun die sakit, die ttp risaukan aku yg xpape ni...
betape mek beratnye mak aku...
ni wat aku xsabar2 nak blik...
nak jenguk mak...

ble die gtau die da leh bgn slow2,
da leh g toilet,
da leh smayang,
aku rase hapy sgt..
menitik air mate aku..
sbb telalu hapy....
aku nak tgk mak aku macm dlu...
sbb diela tempat aku begurau,
tempat aku begantung.....

aku nak die chat,
aku rindu nak mask ngan die,
sblum nie, tiap kali aku blik die x miss wat kan tom yam..
die tau aku ske sgt tomyam,
tp bru nie die sdeh,
aku nak lik mlake tp die xleh nak watkan tomyam tuk aku..
aku ckp xpe, aku xksah..
2la mak aku....
aku xsggup tgk mak aku g2....

4 comments:

yuhanis said...

huhuhu...sedihnye...nk ikutla ko blk ganu...hee nk jmpe mok jgk...=) xpe..aku leh msk kn tomyam special utk ko k..hee

Nurul Hidayah said...

heheh...jom blik ganu...jumpe mok jom..heheh..tenkiu anis...=)

toni777 said...

wah...anak solehah...

Nurul Hidayah said...

xsolehah pun....
jlnkn tanggungjwb sbgai ank je...huhu