Sunday, May 1, 2011

Minggu Terakhir di SIRIM

Alhamdulilah...
sedar tak sedar da hampir 5 bulan aku di SIRIM..
menjalani latihan t-gas..
hampir tak sedar aku da 5 bulan kat sane..
rase macam jap je..

Tajuk entri ni pun atas pmintaan su..
sahabat yang same2 menjalani latihan t-gas di SIRIM..
sahabat yang same2 mengharung susah senang di sini...
tak sangke,
dalam diam che su ikut blog ni...=p
alhamdulilah kerane di pertemukan dengan sahabat sebegini..
yang benar ingin bersahabat..
tanpe ade balasan...
mekaseh su...

Sepanjang 5 bulan ni...
aku belajar banyak bende..
dan paling penting..
jadi diri sendiri...

kite tak dapat nak puaskan hati semua orang..
tapi bile kite jadi diri sendiri,
tanpe ade bayangan orang lain..
jujur dengan semue perbuatan kite...
Insyaallah, bak kate Maher Zain..
kite akan di terima semua orang..
dengan hati terbuka....

Aku akan rindukan sume kenangan di SIRIM...
aku akn rindu gosip goreng pisang..hehe
tempat len mst takde...

Mudah-mudahan aku dapat sesuaikan diri ngn tempat baru..
amiinn...

I will miss u all..Kak Pah, Kak Ya, Kak Za, Che Su, Remy, Bob, Geng Tok Iman, & sumeenyeee....




No comments: