Monday, May 9, 2011

Pengalaman Minggu Pertama

Alhamdulilah…
Berakhir minggu pertama di tempat baru..
Aku agak kekok,
Almaklumla tempat baru….
Nak sesuaikan diri mungkin makan mase jugak..

2 hari pertama di tempat keje.
Aku sampai tak lene tido..
Tebawak-bawak sampai ke tido…
Jap-jap tejage..
Padahal selalu aku tido
Bukan men nak susah tejage…
Sebabnye aku tido mati..hehe
Aku ingat lagi..
Dulu arwah mak pernah cakap…
Kalau umah ktorang terbakar,
Badan aku da tebakar separuh pn, blum tentu aku tejage..hehe..
Teruk kan aku tido?...hehe..

Opss….telajak2..
Balik cite asal..
Minggu ni banyak bende first time yang aku buat..
Ni pn dalam proses nak blaja..
Banyak lagi tak tau…
To Sani….mekaseh sbb banyak tlg…=)
Nervous nak mulekan minggu baru..huhu

2 comments:

yaya said...

salam perkenalan
yaya dh f0llow

Nurul Hidayah said...

salam pekenalan...hehe..same...saye pn da follow yaya..=)